Akartam írni egy összeszedett kritikát erről a műsorról.

Egészen addig jegyzeteltem is, amíg el nem jött az a kérdés, hogy ki játszotta Tony Montanát. Az hagyján, hogy ezen egyeseknek gondolkozni kell. Amellett is szó nélkül elmentem volna, hogy láthatóan a műsorban végig sötétben tapogatozó Fábry sem tudja a választ. De amikor felolvassa a nála segítségként megjelenő mondatot, miszerint "a filmet egyébként Oliver Stone rendezte", minden összedőlt.

Én már itt nem akarok semmiféle kritikát írni erről. Nem akarok szót sem vesztegetni erre a gyalázatra.

Emberek, ez egy előre felvett, vágott műsor. Egy egész csatorna ennyire felszínes tudású, sekélyes senkiből állna (beleértve természetesen a magát valamiféle értelmiséginek tekintő Sándort is)? Mindenki teljesen természetesnek veszi a felvétel alatt és az utómunka során is ezt? A közönség sem szól egyetlen szót sem?

A Scarface-t (gyengébbek kedvéért (és ezek szerint csak gyengébbek vannak): A sebhelyesarcú) Brian De Palma rendezte. Még egyszer: Brian De Palma. Oliver Stone a forgatókönyvet írta. Nincs mentség arra, hogy esetleg összekeverték, mert egyrészt ezt nem lehet összekeverni, másrészt senki nem böfögött bele, hogy "khm, helló, szia, Houston, we have a problem".

Ezen még az sem segít, hogy később mindenki Sanyija Jedlik Ányos találmányait sorolja élénken.

Mindig van lejjebb, barátaim. Mindig van lejjebb.

Rendhagyó módon nem is irodalmat ajánlok.

Metallica: Unforgiven

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemozi.blog.hu/api/trackback/id/tr351389605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bokember 2009.09.18. 06:11:12

én nem láttam a műsort; de így amennyit leírtál róla pár dolog eszembe jutott.

1. mi van ha ez az egész valami kész átverésbe oltott vágó istván paródia a fábrik úrtól?

2. kérdésedet "Egy egész csatorna ennyire felszínes tudású, sekélyes senkiből állna (beleértve természetesen a magát valamiféle értelmiséginek tekintő Sándort is)?" kiegészíteném - a toronymagasan piacvezető csatorna áll ennyire senkikből ezek szerint.

3. de mondjuk hogy nem látták a filmet (nem vagyok pacino rajongó így én is csak nem olyan rég láttam először), imdb, port.hu, vagy egyszerűen csak GOOGLE, úgyhogy erre tényleg nincs mentség a mai korban.

illetve lehet más van a dolog mögött

merthogy ez az oliver stone nekem gyanús. hogy lehet hogy a de palmát nem tudják, de a forgatókönyvírót, akit sokkal kevésbé jegyez meg egy filmnél az ember meg igen? és akkor kis összeesküvés-elmélet.

tegyük fel hogy: a stáb aki csinálja a műsort fábryt leszámitva ugyanaz mint vágónál. vágót lecserélték (/elment mert nem kapott lehetőséget), és a helyére ültették fábryt, aki gyakran mások tahóságán élcelődik és finoman érezteti hogy bezzeg ő. a stábnak nem szimpi a műmájer fábry, egyáltalán az egész szitu. gondolom hamar levették hogy fábrynak az édes életnél meg a szotyiköpködős mozizásnál valahol megállt a filmművészet. úgyhogy direkt beraktak egy ilyen kérdést és direkt benyomtak valami orditó hülye adatot amit ő persze gyanútlanul felolvasott. és persze úgy teljes a dolog hogy adásba is rakják. kérdés persze hogy ez lejáratás, vagy szimpla csíny. és persze még mindig lehet hogy pusztán ennyire sík hülye az egész ertéel klubos bagázs.

arról hogy mindig van lejjebb egy fábrys jelenet ugrott be, amiben azt fejtegeti hogy sokáig azt hittük hogy a "hármas színpad nyílj ki" a fenék, annál lejjebb nincs, de aztán jött pap rita és a csovi csovi dzsaszper. vagy vmi ilyesmi, rég hallgattam már :)

helyetted akkor ajánlanék irodalmat:
Dosztojevszkij: A félkegyelmű

retekgyerek 2009.09.19. 11:45:24

Szerintem egyszerűen nem tudták. Valaki talált valami linket, hogy Oliver Stone is a közelben volt.
A vicc az, hogy szinte sehol nem teszik szóvá ezt, csak én ezen a peremblogon. Valahol nagyon távol vagyunk az egykoron kiművelt emberfők sokaságától...
süti beállítások módosítása