Christopher Nolan és Leonardo DiCaprio. Vajon mit tudnak kihozni ebből a jövőben játszódó thrillerből? A történetről nem lehet sokat tudni - egy cégvezető valamiféle zsarolási botrányba bonyolódik -, de Michael Caine, Marion Cotillard és Cillian Murphy neve a stáblistán nem szokott gagyit jelenteni. Mindesetre 2010. július 16. még nagyon, nagyon messze van.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevemozi.blog.hu/api/trackback/id/tr11340268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bokember 2009.08.29. 01:34:49

izgalmasnak néz ki, ráadásul leoban mostanában pozitivan csalódtam.

ez megvan? - www.youtube.com/watch?v=d6PDlMggROA

s ha már c nolan, a megan fox = catwoman a batman3-ban pletykát olvastátok? kiváncsi lennék mi igaz belőle

retekgyerek 2009.09.01. 18:16:27

Bocs, hogy csak későn válaszolok, de nem voltam pár napig. Olvastam a Megan Fox-B3 pletykát, szerintem nem lesz belőle semmi. De majd látjuk.
A District 9 pedig alapból nézős, nem értem miért várnak nálunk szeptember 24-ig a bemutatással. Egyszer úgy igazán elbeszélgetnék a forgalmazókkal.
süti beállítások módosítása